Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?
U betaalt in Belgiƫ en Nederland geen verzendkosten. Voor overige landen gelieve een mail naar info@synza.be te sturen en wij berekenen voor u de verzendkosten.

Ik heb geen e-mail ontvangen met de bevestiging van mijn bestelling.
De e-mail met de bevestiging van uw bestelling wordt automatisch gegenereerd. Wanneer u geen bevestiging heeft ontvangen, zit er waarschijnlijk een fout in het door u opgegeven e-mailadres. Om dit te checken, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Indien u een account heeft aangemaakt, kunt u zien welk e-mailadres u heeft opgegeven en dit eventueel wijzigen. In uw account kunt u ook de bestellingen bekijken die u heeft gedaan.

Ik heb per ongeluk een bestelling via jullie website geplaatst. Hoe kan ik de order annuleren?
Neem meteen contact met ons op via email info@synza.be. Als u het ordernummer doorgeeft en aangeeft dat deze bestelling geannuleerd kan worden, dan veranderen wij dit in ons systeem. Wanneer wij deze verandering doorvoeren, krijgt u een email ter bevestiging van annulering van de order.

Kan ik mijn bestelling ook omruilen in de winkel?
Uiteraard kunt u uw bestelling ruilen of retourneren in onze winkel in Lommel. U kunt dan meteen verschillende artikelen passen om uw keuze te bepalen. Indien het door u gewenste artikel niet aanwezig is in de winkel, kunnen wij altijd een bestelling voor u doen bij de leverancier. Uw ruiling kan dan per post naar u verstuurd worden of u haalt deze op. Als u er zeker van wilt zijn dat het door gewenste artikel in de winkel aanwezig is, kunt u hierover het beste van tevoren informeren bij ons klantenservice. Het adres van onze winkel is: Galerij Vivaldi, Kerkstraat 61 winkel 2 3920 Lommel.

Het artikel dat ik wens, is niet te vinden in de webshop. Hoe kan dit?
We hebben van onze merken blijvende series en seizoensseries. Bij de blijvende series kan het voorkomen dat bepaalde kleuren of maten tijdelijk niet leverbaar zijn. Vaak worden deze later weer in productie genomen. Wanneer een artikel van een seizoensserie is uitverkocht, is deze meestal helemaal niet meer leverbaar. Mocht u uw gewenste artikel niet kunnen vinden, stuur dan geheel vrijblijvend een mail naar info@synza.be met het door u gewenste artikel. Dan kunnen wij navraag doen bij onze leveranciers of deze nog in productie is.

Hebben jullie alle artikelen die in de webshop verkrijgbaar zijn ook in de winkel?
Wij hebben een zeer groot aanbod in onze winkel, maar niet alle artikelen uit onze webshop hebben wij ook in de winkel. Wilt u weten of het door u gewenste artikel in onze winkel aanwezig is, belt of mailt u dan gerust. U kunt ook uw bestelling plaatsen en aangeven dat het wilt afhalen in onze winkel.

Zit uw vraag er niet bij? Stel deze dan aan ons: info@synza.be